VILKÅR

OVERNATTING

Disse reglene gjelder så lenge noe annet ikke er avtalt skriftlig eller gjennom vår onlinebooking.

Bestiller er selv ansvarlig for å opplyse korrekt adresse, eventuell fakturaadresse, referanseperson, samt evt. rekvisisjonsnummer, prosjektnummer eller annet som kreves i hvert enkelt selskap. Bestiller er også ansvarlig for å oppgi telefonnummer der mottaker kan nåes etter kontortid m.m.

Avbestillingsregler

Bestillinger gjort i priskategori "hytte-ikke-refunderbar" kan ikke avbestilles, endres eller refunderes. 

For priskategori "hytte" og bestillinger gjort utenfor vår onlinebooking gjelder følgende:

Bestillingen kan fritt avbestilles inntil 30 dager før oppholdet skal påbegynnes. Ved avbestilling senere er du forpliktet til å betale en %-vis andel av avtalt pris jfr. ordrebekreftelsen.

-avbestilling 30 dager før ankomst: 0%

-avbestilling 29-14 dager før ankomst: 30%

-avbestilling 13-3 dager før ankomst: 75%

-avbestilling innen 2 dager før ankomst: 100%

No show (gjesten uteblir uten skriftlig avbestilling): gjesten betaler for hele oppholdet.

Vi har innsjekk mellom kl. 15.00 – 20.00. (lør. 19.00)

Vennligst gi beskjed om dere har senere ankomst enn kl. 20.00.

Utsjekk må skje innen kl. 11.00 på avreisedagen.

Hytter som er tildelt pr i dag kan bli endret til alternativ hytte av samme standard.

I enkelte tilfeller, for større bestillinger eller i perioder med spesielt høyt belegg, kan et forskudd avtales som depositum, dette depositumet betales ikke tilbake ved avbestilling.

Betaling

Betaling skjer i all hovedsak gjennom vår onlinebooking direkte ved bestilling, ellers ved innsjekk. Firmaer må fremlegge firmaattest, og faktura må i alle tilfeller avtales på forhånd.


 

CATERING

Disse reglene gjelder så lenge noe annet ikke er avtalt skriftlig.

Alt av våre fat og annet utstyr skal returneres vår besøksadresse innen 4 dager, dersom ikke annet er avtalt. Sammen med tilhørende seddel for tomgods (i de tilfeller dette blir levert ut).

Endring/avbestilling

Frist for nedjustering og oppjustering av antall er 3 dager før avtalt levering. Ved nedjustering etter denne fristen fakturerer vi opprinnelig avtalt antall. Oppjustering etter denne fristen må skje etter avtale og etter hva vi har kapasitet til i hvert tilfelle. Avbestilling må skje senest 4 dager før avtalt levering. Ved senere avbestilling vil 50% av avtalt bestilling bli fakturert.

Utkjøring

Dersom det er ønskelig å få maten tilkjørt gjør vi dette mot et tillegg i prisen (minimum 450 kr). Vi har ikke utkjøring på søndag. Vi gjør det vi kan for å få maten levert til avtalt tid innenfor en tidsvariabel på +/- 15 minutter. Skulle det mot formodning skje en forsinkelse ved utkjøring av mat gjelder følgende:

Mellom 30 og 45 min forsinkelse: 10 % rabatt

Over 45 min forsinkelse: 20 % rabatt

Ved uforutsette hendelser som ikke Sanngrund rår over, som for eksempel vær, trafikkaos m.m., vil leveringsgarantien falle bort.

Husk å bestille maten så du har den i god tid før gjestene dine ankommer.

Skulle du mangle noe ved din bestilling, ring snarest vår telefon: 62 96 46 60. Feil som burde vært oppdaget og ikke har blitt ringt inn til vår hovedtelefon refunderes ikke.

Betaling

Betaling gjøres ved henting/levering. Dersom det ønskes faktura, må dette avtales på forhånd. Bestiller er selv ansvarlig for å opplyse korrekt adresse, fakturaadresse, referanseperson, samt evt. rekvisisjonsnummer, prosjektnummer eller annet som kreves i hvert enkelt selskap.